Generell info

Inflytt
Tisdag 18 oktober 2022 08:00-20:00

Utflytt
Torsdag 20 oktober 2022 16.30 – 22.00

Öppettider
Onsdag 19 oktober 2022 09.00 – 17.00
Torsdag 20 oktober 2022 09.00 – 16.00

Bokning av rum sker via Scandic hemsida eller genom att ringa Scandic Centralbokning på 08 517 517 00, tonval 1.

Vi har tagit fram en bokningskod för er att använda. Den finns i dokumentet “nyttig information inför ert deltagande” på MyEasyfairs

Gäst ska uppge kreditkortsinformation vid bokningstillfället för garanti av sitt rum.

Betalning erläggs av gäst till hotellet i samband med vistelse.

Gäst kan ändra och/eller avboka sitt rum fram till 18.00 ankomstdagen, Vid ändringar och/eller avbokning efter 18.00, eller vid utebliven ankomst har hotellet rätt att debitera för uteblivna nätter.

Monterpersonal

Du kan själv registrera er monterpersonal via My Easyfairs. All monterpersonal måste ha utställarkort på mässan. Så här går du till väga:

  1. Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan. Hör av dig till marcus.jarplind@easyfairs.com om du behöver ett nytt login.
  2. Klicka på “hantera monter” på den aktuella mässan.
  3. Gå in under fliken “förbered din monter”.
  4. Klicka på “registrera din personal” under avsnittet “monterpersonal”.
  5. Klicka på “registrera din personal” i den nya vyn.
  6. Du kommer nu skickas vidare till ett nytt fönster.
  7. Klicka på ”Personnel” (den andra fliken högst upp på sidan i det blåa fältet) om du inte hamnat där automatiskt.
  8. Klicka på ”+ new” och lägg till monterpersonalens uppgifter. Klicka på next.
  9. Personen får nu ett mejl med sitt utställarkort till den mejladressen du angav.
Marknadsföring

Som utställare och partner räknar vi med att ni marknadsför ert deltagande på mässan. Statistik visar att de utställare som har gjort ett gediget förarbete är de som är nöjdast efteråt. Här är några tips på vad ni kan göra:

– Skicka inbjudan via fysisk post eller e-mail
– Sprid er medverkan på sociala medier
– Lägg upp en banner på er webbsida och i er email-signatur
– Dela ut en mässbiljett under kundbesök

Vi kan även publicera era gästartiklar om en aktuell frågeställning, hett ämne, spännande case, nyheter eller aktiviteter som ni ska ha i montern. Vi förbehåller oss rätten att avgöra vad som i slutänden publiceras i mässans kanaler. Maila materialet till: marcus.jarplind@easyfairs.com.

Digitalt material
Vi har tagit fram banners i olika mått och laddat upp dessa i MyEasyfairs för er att använda, ni hittar dessa under ”marknadsmaterial”.

Vi kan även göra mer personligt material med er logotyp och monternummer. Det omfattar:
– Banners i olika mått
– Inbjudan med QR-kod

Låter det intressant? Då löser vi det! Kontakta marcus.jarplind@easyfairs.com och bifoga er logotyp i EPS-format så återkommer vi med ert material så fort vi kan.

OBS! sista dag för beställning av banners är 5 september 2022.

Seminiarieprogrammet

Det finns möjligheter att föreläsa på mässan. Kontakta Lina Lund för vilket upplägg, ämne och scen ni är intresserade av.

Lina Lund
Projektledare
0704 34 45 40
lina.lund@easyfairs.com

Smart Badge

Smart Badge förvandlar dina besökare till kvalificerade leads!

När besökarna kommer till mässan får de ett entrékort med en QR-kod och sensor i sig, vi kallar det Smart Badge. Samtidigt får ni, i egenskap av utställare, en läsare som ni kan placera i montern. När besökarna scannar läsaren med sin Smart Badge samlar de in information om ert företag och era produkter, vilket är den information ni lagt upp i My Easyfairs. Informationen skickas till dem i ett sammanfattande e-mail i slutet av mässdagen och ni får deras kontaktinformation som nedladdningsbara leads efter mässans slut.

Visit connect

Samla in kontaktuppgifter!

Visit Connect ingår i deltagandet för er som valt EasyGo Leads, EasyGo Plus eller EasyGo Premium-paketet. Tjänsten gör det möjligt för dig att enkelt samla information om era besökare genom att skanna QR-koden på deras entrékort. Ett smidigt sätt att få kvalificerade leads, utan att riskera att tappa bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter!

Du kan komma åt Visit Connect från My Easyfairs under “Hantera din monter”.

My Easyfairs

MyEasyfairs är vår utställarportal. Här registrerar ni er monterpersonal. Här kan ni också lägga upp information om ert företag, kontaktuppgifter, logga, produkter och tjänster och även jobbannonser. My Easyfairs är ansluten till hemsidans utställarlista, så se till att maximera er synlighet genom att fylla i och hålla er profil uppdaterad!

Här läggs er utställarprofil upp. 

Som mässarrangör använder vi MyEasyfairs för att lägga upp viktig information, guider och marknadsföringsmateri l till er utställare.

Logga in på MyEasyfairs här. 

Din säkerhet - Vårt fokus!

Säkerhet har alltid varit en av våra främsta prioriteringar, nu mer än någonsin. Vi gör allt för att våra event och anläggningar ska vara rena och säkra mötesplatser för att träffas och göra affärer. Din hälsa och ditt välbefinnande är vår högsta prioritet. Vi har höjt våra redan höga krav på hygien och utvecklat nya hälso- och säkerhetsrutiner för att möta de utmaningar som Covid-19 innebär. Du kan därför känna dig helt säker när du besöker våra event och anläggningar.
Scroll to Top